Afhalingen

Alle bestellingen minstens 1 week op voorhand doorgeven. De prijzen in de kaart zijn steeds afhaalprijzen, voor alle bestellingen gebruiken we ons eigen gerief waarvoor we een waarborg vragen van 25 EURO. We vragen steeds cash betaling bij afhaling of betaling vooraf door overschrijving op ING BE69 3691 4796 7678 of KBC BE28 7350 3936 5820. De waarborg wordt terugbetaald bij inlevering van het materiaal vergezeld van de leeggoed bon. We vragen U het gerief binnen de maand terug te brengen. (best afspreken bij afhaling).

We vragen voor elke bestelling een minimum afname van 2 personen.

Traiteurdienst

Een culinaire verzorging voor elke gelegenheid. We komen ter plaatse, bij u thuis of in een door u gekozen locatie. Voor iedere reservatie van een feest met bediening maken we een reservatieformulier op en rekenen we 100€ aan. Dit bedrag wordt vanzelfsprekend afgetrokken bij betaling van het eindbedrag.

Bediening
Wanneer we bij jullie op traiteurdienst komen wordt er 32 € aangerekend per uur per kok of kelner. Hier zijn bediening, gebruik alle materiaal, verplaatsingskosten en 12% BTW inbegrepen.

Kurkrecht
Indien u wenst uw eigen wijnen te laten schenken door ons personeel in onze glazen rekenen wij een kurkrecht aan van 8 € per fles van 75cl. U mag ook steeds uw eigen wijnen in uw glazen zelf inschenken of op tafel zetten, dan wordt er uiteraard geen kurkrecht aangerekend.

Extra aanbiedingen – materiaal
Indien U dit wenst zorgen we voor de tafelnappen en servetten. Bij al deze prijzen zijn 21% BTW inbegrepen.

  • voor het gebruik van Duni nappen en Duni servietten: 1,70 euro per persoon
    (voordeel: deze moeten niet terug gebracht worden achteraf)
  • voor het gebruik van stoffen nappen met napperon en stoffenservetten met servietteringetje: 3,50 euro per persoon
  • voor het gebruik van de bistrotafels: 8,50 euro per stuk
  • voor het gebruik van tafelrok en napperon voor bistrotafel: 7,00 euro per tafel
  • voor de bediening wordt 32 € aangerekend per uur per kok of kelner.

Betaling

We vragen contante betaling bij elke afhaling (ook afhalingen met factuur) of overschrijving VOORAF op de hierboven vermelde rekeningen.
Voor de feesten met traiteurdienst maken we duidelijke afspraken vooraf.

Jaarlijks verlof 2019

Paasverlof van 31 maart t.e.m. 17 april.

Contact

Voor meer informatie, extra toelichting of andere vragen kunt u steeds contact met ons opnemen.

Traiteur Johan & Griet (op afspraak)
Brugseweg 38
8920 Langemark
057/48.97.24
0475/77.56.01
info@johanengriet.be
Voor aanvragen van offertes, het reserveren van data of het plaatsen van een bestelling, verwijzen wij u door naar onze aanvragen-pagina.

Allergenen

De nieuwe allergenenwet verplicht horecaondernemers hun klanten te informeren over allergenen die gebruikt zijn in de gerechten. Deze wetgeving is het rechtstreekse gevolg van een Europese verordening. Voor de Belgische wet is gebruik gemaakt van een afwijking die bepaalt dat de informatie mondeling kan worden meegedeeld.
Om op de hoogte te zijn van alle voedselallergieën en -intoleranties, allergische reacties en de 14 allergenen volgden we recent een extra opleiding. Zo weten we nu welke van de 14 allergenen aanwezig zijn in alle grondstoffen, halffabrikaten en fabrikaten die we gebruiken. Contacteer ons gerust indien u hier vragen rond heeft. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u hier ook informatie rond inwinnen of allergenen van gasten doorgeven zodat we een aangepast menu kunnen voorzien.